lördag 10 december 2011

Soon they will bee six...

Läser den roligaste delkursen ever. Och, jag fattar ingenting, det är så vansinnigt svårt. Svider riktigt gött i hjärnan. Tack och lov läser vi om transfrågor just nu också, så visst får jag utlopp för mina duktiga impulser att hoppa på stolen och pipande sträcka upp handen i luften.

November är över, men december brukar inte vara så himla pjåkig den med. Tränar på Friskis igen i total segeryra över förkylningen, men när de spelar seven days blir jag plötsligt melankolisk och försöker streta tiden mothårs. Luckey flyttar från staden om en vecka och jag är plötsligt tillbaka i folkisångesten över att skiljas åt från människor en tycker om. Jag är alldeles för bra på att ta ut saknad i förskott, och framförallt, i efterskott.

Inga kommentarer: