söndag 10 juni 2012

Jajamän

I fredags hade jag opponering på min uppsats, och det gick bra! Är väldigt lättad över att maj är över, försöker vila upp mig nu efter att ha haft en tjänstgöring på 200% de här veckorna. Inför opponeringen hade jag också en uppsats att läsa, som handlade om Justin Bieber, fan-fiction, tjejer och sexualitet. Genusvetenskap måste vara världens intressantaste ämne. Har varit väldigt tacksam över alla som peppat mig, och bland mina trognaste fans finns naturligtvis Bella Buff! Såhär mysigt kan det vara att korrläsa uppsats på golvet. Underst en matta. Sedan uppsats. Sedan en mycket entusiastisk hund. Sedan jag. Hennes entusiasm över Bieber och tjejporr hjälpte mig inte särskilt mycket, men tanken var ju god.


Nu är jag trött och har bara städat i helgen. Inte för att jag vill förminska mina känslor till biologi, men den här veckan har jag velat döda allt som inte går att äta. Pms, blir tokig om inte den där mensen vågar sig ut snart. Pärlan ringde nyss, det blir grillad haloumi på hennes kolonilott i Göteborgsregnet snart. Gött.

Inga kommentarer: