fredag 7 november 2008

Det här är vad alla säger om mig.

Fördomsanalys om vad folk har trott om mig hittills.
Hej jag heter Joe. Jag är 23. Jag är vegan. Jag är nykterist. Jag är buddist. Jag röker. Jag är dryg. Jag är sanslöst snäll. Jag är kattmänniska. Jag är gay. Jag är en hejare på metall. Jag är oanständigt hurtig. Jag är kritisk. Jag hatar folk som ser på tv. Jag stöder Greenpeace. Jag kan sticka. Jag är feminist. Jag är blyg. Jag är 171 lång. Jag är skitsnabb. Jag har en ängels tålamod. Jag har sett alla avsnitt av L-world. Jag gillar vinrött. Jag älskar min hund.

Ja, ungefär så. Hur mycket som stämmer och hur mycket som inte gör det låter vi vara osagt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Jag läste allt och tänkte "va?" "va!?" VA?!" ju längre jag kom, ända ner till jackes favoritfördom. Vissa saker stämde, andra var för mig HELT nya. Sen bara insåg jag... Jaha, hon skojar :P Men jag måste bara fråga; visst kan du väl sticka? ^^

Anonym sa...

Sessk. Nej. Jag kan inte sticka.