onsdag 9 november 2011

Hej

Det här är inte en egoborstatändernabild, utan lite hederlig research till en serie. Jag är ungefär på det humör som jag ser ut att vara på. Fett trött, stressad över skolan, och försöker hålla igång mina projekt och relationer. Cykla, träna, handla, äta, sova. Skulle vilja kunna göra två saker samtidigt. Helst skriva dagbok och cykla samtidigt. Kombinera broderi och tentaplugg, jag har ju två ögon som borde kunna klara sig vardera på egen hand. Blir ledsen när saker inte blir som jag tänkt mig, men tänker att det är styrka. Funderar på om jag är vek eller stenhård. Just nu lutar det åt det sistnämnda. Har väldigt lätt att ta till ilskan och tål inte att människor kommer sent till möten. Men det rullar på också. Livet känns just nu som att springa uppför en slänt med hyfsat bra kondition.

Inga kommentarer: