måndag 21 maj 2012

Återseende

Tänkte alldeles nyss att det är så tråkigt när ens favoritbloggare ligger i vårgräset och solar istället för att blogga. Då insåg jag att jag minsann också har en blogg att vårda. Fast jag ligger verkligen inte i gräset, jag repar mig från krisen som inträffade när min hårddisk utplånades av ett virus i tisdags, såhär när det är två veckor kvar till inlämning av uppsatsen. Tack och lov är Sesskan mitt ljus i mörkret och räddare i nöden, tillsammans med PVn blev min lilla Våffla sig själv igen. Så nu borde jag skriva uppsats, men youtubar bieber-flator och hänger på fejjan istället. Idag började jag dessutom att jobba halvtid. Första passet avklarat i en pose där jag tydlingen "looking like a warriorprincess", och andra fina komplimanger om min grönlila hud och volymösa kropp. Stod stolt och stilla på podiet. Hur jag ska lyckas pussla ihop den här månaden vet jag inte. Satsar på enkla ingedienser som sova och äta, och så uppsats, hund och delicatobollar. Vill egentligen bara vara på Friskis med Jonny Ponny och äta med tapas med Pärlan, men det får jag väl syssla med i juni istället. Eller i helgen, har hört att en måste samla energi inför stora prövningar.

1 kommentar:

agnes sa...

ifall du inte sett, här är ni i all er prakt!

http://vad-hedwig-hittade.blogspot.se/2012/05/grrrr.html

kram
//agnes