torsdag 16 april 2009

Dalahästahunden

Imorse upptäckte att jag hade ett hål i en tuggtand så till den milda grad att jag kunde sticka in en nål i det. Attans, just när jag trodde att jag skulle hålla min runda lilla näsa över den ekonomiska vattenytan slår Karies&Bactus till. En vacker dag borde jag verkligen sluta tugga i mig en massa snask, men kanske behöver jag bara höra tandläkarborrens ljuva surr ett par gånger till innan jag äntligen lär mig ett och annat om sockrets ödesdigra konsekvenser.

Fast å andra sidan lär jag mig massor med saker hela tiden. Till exempel att mina vänner förtjänar så otroligt mycket mer uppmärksamhet och fotmassage än vad jag hinner ge under mina korta Norrlandsvisiter och att hundmat för en retrievers veckoförbrukning väger väldigt mycket. Just det, Bellabing Bellabong har nämligen lärt sig att man får frolicar när man hoppat på det vansinnigt läskiga tåget, att SJs heltäckningsmattor är suveräna att ligga på och att det ligger en massa intressanta smulor under tågsäten. Det är verkligen supermysigt att ha henne här.
Efter lite strul med båda kameror, självdiciplin och krånglande gästbok finns det dessutom ett fång nya alster på hemsidan!

Inga kommentarer: