fredag 18 februari 2011

Ser jag tjock ut i den här?

Det där med könsidentiten tuffar på. Men varje gång jag ska "ut" ställer jag mig framför garderoben som ett random heterosexuellt våp och ylar "VAD SKA JAG HA PÅÅÅÅÅÅ MIG?" Jag har ingen aning. Men jag har förstått att det å andra sidan är lite queert att ha ett komplicerat förhållningssätt till finkläder. Att piffa till sig med "kjol och en fin topp" är liksom uteslutet. Och skjorta, slips, kostym kan en ju inte heller ha om en inte vill vandra omkring som en självuppfylld lesbisk fördom. Och de gamla vanliga jeansen och tischan, visst, men hallå... Huga. Jessica!! Vad ska jag ha på mig? Svarta linnet och röda sjalen? Vad tror du?

(alla borde ha en piffig heterovän med stil, det unnar jag alla.)

3 kommentarer:

sesskan sa...

Alla borde ha en vacker flatvän med stil. Eller nej förresten, jag vill ha dig för mig själv!

Joee sa...

Åh, Sesskan! :*

Unknown sa...

"ställer jag mig framför garderoben som ett random heterosexuellt våp och ylar "VAD SKA JAG HA PÅÅÅÅÅÅ MIG?"

Åhh <3 <3