fredag 12 oktober 2012

Begreppsfasen innan slutanalysen

C-uppsats. Om jag kunde formulera vad jag ska skriva om skulle jag vara ännu gladare än ni. Men detta vet jag, att det inte kommer handla om maskulinitetsteori, jag kommer skriva om trans med teologiska teoretiker i referenserna och att jag precis som i våras ska göra intervjuer. Sånt som känns skrämmande stort är det som ger mig mest energi, min duktiga flicka glor surt på denna insikt. Hon vill skriva något som hon vet exakt hur det kommer bli. Men jag ba: Nä nä, vi ska ut på stora äventyr.

För övrigt har jag inte längre någon aning om vad jag ska bli när jag blir stor. Förslag? Jag gillar:
Hundar
Papper
Feminism
Sexualpolitik
Skog
Opinionsarbete inom kyrka och hbtq
Konstnärliga uttyck
Bestämma över folk i största allmänhet

Inga kommentarer: