lördag 6 december 2008

I min lilla bubbla

Jag mår så fasligt bra här. Som före detta internetmissbrukare är det rätt chockerande att inse att större delen av daglig datorkontakt handlar om att koppla ihop min mp3 med bildsalsburken för att hela klassen ska få ta del av härligheten. Detta innebär att denna stackars blogg, vintergatans centrum, blir lidande. Det fanns en tid då jag ansåg att människor som missköter sina bloggar är samma slags människor som inte matar sina hundvalpar, det vet vi ju alla, de väcker ilska på internet och lever en allmänt dekadent livsstil. Plötsligt är jag en av dem. Fast jag matar hundar, och katter med för den delen, och inte minst förser jag en brontosarius med vinterbete, så jag saker att uträtta jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har hört att de där brontosariusarna är rätt så krävande. Men du klarar det bra.