torsdag 14 januari 2010

Bada bada bada plask plask plask!

Tillbaka i Värmland. Det tog ungefär 12 timmar (varav jag sov bort de flesta) innan stora mystiska relationskarusellen var igång igen, tack och lov för att skolan bjussar sina elever på inträdet till simhallen så man kan plaska runt lite, grubbla och filosofera. Min simoutfit är så in i baljan snygg. Och ekovänlig. Inget plagg var i produktionsstadiet ment att simmas med, men överdelen fick jag av en god vän som råkat beställa fel storlek (hurra för endiverkroppen) och mina eminenta shorts hittade jag bokstavligt talat på ett träd i skogen. Helt perfekt svarta shorts i precis min storlek helt gratis.
Inom kort drar arbetsprovseländet igång igen, kanske blir jag en superduperaktiv bloggare som flyr från mina förpliktelser eller så blir jag i det närmaste osynlig. Fast min förmåga att verkligen göra allt förutom det jag borde när jag blir lite stressad kanske föranleder till att jag hänger på alla andras bloggar istället, typ Underbarablara, Smaskigt Fakta eller Fulheten. Vad ska man med arbetsdiciplin till när hela internet är en latjolajbanlåda?

1 kommentar:

Lena/northofsweden sa...

"Vad ska man med arbetsdiciplin till när hela internet är en latjolajbanlåda?"
Detta ska hädanefter bliva mitt nya valspråk. Vad sägs om en korsordstavla att hänga på arbetsrumsväggen!?!?