måndag 20 juli 2009

Jobba jobba måla måla

Tro´t eller ej, men häromdagen när jag körde till jobbet skulle jag skicka iväg ett litet paket innehållande min gamla fina 3310 (känns fint att den under sitt sjunde levnadsår får ytterligare en ägare) så vandrade jag in i en liten livsmedelsbutik 2 mil utanför staden och fann en skatt av friterade potatisslantar med en exellent kryddning. Ikväll blir det kalas minsann framför staffliet.
Eftersom jag inte vill att min hund ska tyna bort medan jag jobbar som en häst spenderar hon dagarna och jag nätterna ute i stugan hos farmor, det är så mysigt med tallskogspromenader och kvällsdopp med vänner på visit.
I sann kanalisera-anda vill jag också tillkännage att all uppvaktning på min namnsdag imorgon uppmuntras vänligt men bestämt.

Inga kommentarer: