lördag 4 juli 2009

Sådärja

"Kära OLW
Nu har den punkten nåtts då jag slutligen måste få veta. Saken är den att jag är fullständigt och oåterkalleligt beroende av era franska-örter-chips (som inte kan ersättas av något annat) men till min förskräckelse har jag börjat upptäcka att dessa har blivit allt svårare att få tag på. Ni kan knappast ana hur lycklig jag skulle bli om ni kunde se efter vilka återförsäljare av denna magnifika chipssmak som finns i min hemstad Sundsvall, för jag vet knappt vad jag ska ta mig till.
Håller ni på att ta ur franska-örter ur sortimentet? Skicka en låda av dessa underbara men ack utdömda varor så lovar jag att göra en hejdundrande PR för er som med god marginal motsvarar era utgifter för detta. Med de allra vänligaste och hoppfullaste hälsningar //Johanna, franskaörterberoende i ur och skur "

Inga kommentarer: