tisdag 1 juli 2008

Working hard for the money

Det är inte så att jag har något med saken att göra, men jag hörde av en liten fågel att de stackars konfirmanderna ur årets EFS-kull våldsgästades mitt i natten av ett gäng synnerligen förvirrade och glada japaner med flaggor, bengaliska eldar och supersmaskig fusksushi som tagit de arma japanerna en 5 timmar att knåpa ihop av kokos och marsipan. Så om du såg ett gäng iförda morgonrockar, fanor och lampskärmar så var allt i sin ordning.

Jag har inte varit särskilt synlig och social på sista tiden, jag jobbar och sliter, och tycker att det är riktigt roligt. Idag under mellisen då barnen mumsade chokladpudding insåg de naturligtvis att den såg ut som bajs, och genast övergick konversationen till att försöka överträffa varandra i uttalanden om äckliga saker.
Följande sade en liten unge: "Jaaa, men tänk en pizza med bebisdregel! Och med grönt slem! Och med grönsaker!!!"
Notera att det sista uppenbarligen var värst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ungefär som vi gjorde på högstadiet under skolluncherna? ;)