fredag 23 maj 2008

Mmm...

Det är fantastiskt hur två mvg:n kan stilla stormen i en liten students arma hjärta, i alla fall för en liten stund. Om jag blev klar tidigt eller helt enkelt inte förstod att jag hade mer att göra låter vi vara osagt, men den soliga eftermiddagen spenderades i stilla förundran vid en liten sjö norr om stan. Bella badade och glodde på kanadagäss, jag glodde också och blev märkligt nog nästan lika blöt som hon. En av oss ska fara till östersund i helgen och låta domare klämma på sig för att visa sin exemplariska extreriör med kärlekshandtag, som beror på för många frolicar. Den andra kommer sakna sitt lilla snusko.

Imorgon blir det kalas här hemmavid, och det gäller att ha bokat sin kvadratdecimeter på balkongen eller vardagsrummet. Morgonen ska dock inledas med ett försök att få ordning på sig själv och försöka att inte bli fullständigt uttråkad på det planerade yogapasset. Nästa vecka blir det full fräs igen, och jommen bara så att ni vet dårå.
Nu är det snart dags att se Orlando, och har jag föresten sagt att jag bakar chokladbollar i världsklass?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag. Vill. Ha. CHOKLADBOLLAR :D (med lite Jojs ovanpå^^)