torsdag 20 mars 2008

A little performance...

Nåja, jag hade faktiskt alla kläder på mig men att genomföra en bejublad performance som ingen egentligen förstod var fruktansvärt roligt. Jag sov, gäspade, knaprade knäckebröd, lekte med min lilla tygknut och låtsades att folket som glodde på mig inte fanns. Ja himmel och pannkaka, visserligen var jag toknervös innan och svettades som en liten tok, men sedan insåg jag att lärare faktiskt finns där för att hjälpa en ur katastroferna. Jag förstår faktiskt inte varför jag envisas med att göra saker jag inte vågar hela tiden. Har inte riktigt bestämt mig om jag är väldigt modig eller bara väldigt skrajsen.

Påsklovet ska fördrivas med snickerier och filmtittande i massor, har upptäckt att det finns en mängd filmer som jag aldrig har sett men som jag borde se innan jag dör. För att nämna några; Forest Gump (spring skogen, spring!), X-men 3, fyra nyanser av brunt, Den siste kejsaren, Arga män utan ben, Bilar, Den vita massajen och alla Harry Potter som flimrat förbi. Sugen att kinesa med en liten film? Det är bara att boka tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oooo... film! jag är lätt på att se på sånt!

Ge Mig Lite Frisk Luft Tack sa...

Men mod är ju att göra nånting man egentligen inte vågar, så man måste nog vara lite skrajsen för att kunna vara modig också. Hur modigt är det egentligen att göra nånting man inte är rädd för? Jag ser också gärna film, har iaf nån ledig dag den veckan! :D