onsdag 16 april 2008

Plattan i mattan...

I begynnelsen var rullrånet. Och två sockerbitar, en get och en kanelbulle som idag utgör jorden vi står på. Och detta mina vänner, är dagens sanning. Eller inledningen på mitt muntliga nationella prov, beror på hur man ser det.
Ja sannerligen är det full fräs på mitt liv just nu, jag hinner knappt pissa (vilket inte säger så mycket med tanke på hur mycket te jag dricker) och det är inte varvräknaren på körskolebilen som börjar hetsa på 3000 varv.

På fredag är det Hermans årliga Hermancafé på EFS, med Frukt och bär-tema! Ta tillfället i akt att hetsa er insulinkörtel med en supersmaskig buffé, stöd en bra sak (nämligen mig och mina vapendragare) och mingla med en skara trevliga människor. Det är bara att droppa in efter kl 19 när det behagar herrskapet alternativt damskapet alternativt odefinierade queerskapet. Det här blir grejjer det.

Inga kommentarer: