måndag 25 februari 2008

Nightadventures....

Det där med att ha fullmånerelaterade sömnbesvär är inte så tokigt har jag märkt, istället för att ligga och vrida sig i sängen som en annan hämmad varulvssjäl kan man syssla med konstruktiva saker om nätterna. Jobba PA, skriva poesi och fila fötterna är sånt som man plötsligt har tid med, och tack vare Harry P låg jag den senaste kvällen medvetet vaken långt efter midnatt.

Men, på nätterna kan man också pyssla med spännande saker. Så just nu efterlyser jag någon med körkort som vill hänga med till akademibokhandelns bokrea inatt 24.00! Kom igen, ni vet vilket nummer jag har! (och har ni inte det är jag skeptisk till nattliga äventyr med er, men å andra sidan börjar jag bli så nattreasugen att jag kan tänka mig att göra undantag)

Inga kommentarer: