torsdag 14 februari 2008

One more time

Bara för att Jessica ska ha något att läsa när hon slutligen lägger av med sitt heterosexuella leverne bloggar jag ännu än gång medan jag knaprar på min knäckemacka. Jag har verkligen kommit på det här med pålägg, det är gott och man är tokmätt mycket längre. Ingen macka är fullkomlig utan ost, sallad, paprika, tomat, gurka och till allas omätbara förvåning även skinka vilket jag skyller på att jag måste fylla på med proteiner efter dagens Friskispass.

Nåväl, hursomhelst, jag vet att det är en sån där dag då man får tömma inkorgen femtonsexton i minuten (ja, jag är poppis, vad trodde du?) men alla som någonsin skådat min vansinnigt flashiga mobil inser att det tiotalet mms som jag mottagit under dagen inte riktigt fullgjort sitt syfte. Jag kan inte ens se vem som skickade det, men jag antar att jag ska ta "meddelande kan inte visas" som en komplimang. Oh.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du med Jessica menar Sesskan (åh du förvirrar mig älskling), så tog mitt heterosexuella leverne slut 10 imorse när jag dumpade mannen (pojken) på skolan. Sedan dess har jag varit högst asexuell hela dagen!! (det betyder inte att jag varit osexig ;) kolla bara min split på bloggen) Hoppas att du haft en underbar alla hjärtans dag och tuggat extra hårt på dina knäckemackor för min skull! :*

Anonym sa...

saknar dig :*

Anonym sa...

Yes baby, kom och ta mig.