måndag 22 oktober 2007

I krig och betygsättning är allt tillåtet

Ah, inget är så uppfriskande som att börja dagen med lite hederlig krigsföring och smidande av illasinnade konspirationer, i detta fall mot en lärare som vi kan låta gå under kodnamnet nastybitch_91. Minnen ifrån mellanstadiets dramatiska dagar gör sig påminda och man märker att en gemensam fiende verkligen kan skapa något som kan liknas vid sammanhålling i en brokig skara som innehåller en del små kottar som faktiskt inte brukar få vara med och leka.

Något som inte är skrämmande med att fylla år är att jag faktiskt får gå ut och partaja lite här och var i vår söta stad. Tanken på att dansa loss på ett dansgolv som inte är Friskis&Svettis är tämligen frestande. Just nu dansas det mest med hunden i köket när man väntar på att brödet ska jäsa färdigt, men eftersom hon är rätt kass på att bugga blir det mest disco.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gå ut och dansa med dig! Skaka rumpa natten lång ;)

Anonym sa...

oo ja! du lär iaf vara bättre än hunden.. :P

Anonym sa...

hihi,jag är också på! (om jag får?)

Anonym sa...

JAA, det här verkar ju arta sig! :D

Anonym sa...

Vilken dag?! :D

Anonym sa...

Inte på lovet iaf om jag får säga vad jag tycker