torsdag 25 oktober 2007

Mission complete


Med magen full av curry och tandoorikrydda väntar jag i godan ro på tårta och te, glad och belåten över min lyckade och rätt blygsamma födelsedag.
Blev överaskad av en Nora som gav mig en helt underbar krysantemum (ja Norsson, jag nosade reda på det!) så den står på min fönsterbräda och lyser upp min tillvaro tillsammans med några rosor som jag fick av pappsen.
En utställning som står på skrivbordet nedanför blomsterkreationerna är den samling av pryttlar som Sesskan förärade mig, notera att skeden på den gröna burken sitter fast med en magnet och att jag aldrig skulle köpt så mycket snygghetspryttlar på eget bevåg, så fatta vad tjusig jag kommer vara i fejjan innan det här är över. Några gurkskivor på det där och en Sessk därtill och spakvällen är ett faktum.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Notera underkläderna med djurmönster! ;)

Anonym sa...

oh yeah, men så är jag ju en vildkatta också.. höhöhö...

Anonym sa...

grr ;)

Ge Mig Lite Frisk Luft Tack sa...

Ojojoj, bra gjort, detektivjoe! I'm impressed ;)