söndag 21 oktober 2007

Ännu en intelligensbefriad söndag.

När jag inte hoppar högt av skriken från IP när giffargrabbarna gör mål försöker jag skriva något som ska likna en projektplan. Det går rätt långsamt eftersom jag envisas med att distrahera mig med en bridgeblandning som trots allt inte är min, klappar hunden eller roar mig med att ta överstämmor med Winnerbäck och Lisa med varierande resultat. Jo, jag är ensam hemma.
Min hjärna verkar däremot antagit mottot: Om jag inte hör av mig så slipper jag säkert beblanda mig alla Joerelaterade besvär.
Det blir ännu besvärligare för stackars Joe, för utan hjärnan blir det svårt att prioritera vilket uppenbarligen resulterar att man skruvar ihop ett sängbord iställer för att plugga och därigenom preventera att tisdagens mastodontprov resulterar i ett förnedrande G+.

Jag fyller år snart, vilket innebär att jag jag ska skriva in mig på en körskola och boka teoriprov enligt körkortsplaneringen. Man kan nästan inte göra annat än att skratta åt eländet.

Inga kommentarer: