måndag 19 november 2007

Dagens butch...


Mitt rum är numera en kreativ yta och mina nagelband hatar lacknafta, men gratis färg är gratis så jag målar vidare medan jag håller gott mod. Dessvärre är jag ingen guru på att såga, men ruggigt snygga ramar blir det ändå på nåt vänster. Jajamän, det posande eländet här ovanför har utställning på lördag, ska reklamblogga om det snart så ni får lite köttigare information.

Att köpa trälister på Beijers (eller Bäjjäsch om man så vill) är roligt, eftersom man som den enda kvinnan under 45 känner sig som ett högst exotiskt villebråd. Och jag fick låna en kniv av hejjagharnyssgåttutgymnasiet-killen och låtsades att det berodde på att jag slog honom med häpnad. Jag lyckades faktiskt undgå att slå honom med listerna som är tre meter långa och väldigt otympliga.

7 kommentarer:

Anonym sa...

btw, jag var faktiskt en guru på att såga när jag övat ett litet tag och de gamla träslöjdsskillsen kom fram igen..

Anonym sa...

Ordet "identitetssökande" dyker upp när du kallar dig butch men samtidigt säger att dina nagelband inte gillar lacknafta ^^

Anonym sa...

Haha, ja, en äkta butch ska använda lacknafta som hudvårdsprodukt (även om hon aldrig skulle ta ordet hudvårdsprodukt i sin mun), men självklart inte med meningen utan alla skulle bara förundras över hur butchigt snygga nagelband hon har och hon skulle säga "Äh, nagelband, vad är det?" och slänga upp en hylla medan vi alla svimmade av hänförelse.

Ge Mig Lite Frisk Luft Tack sa...

tycker det är snällt av dig att bara slåss med häpnad och inte med trälister.. ;)

Anonym sa...

Angående hudvården: Jag sa inget om vad jag personligen tycker om lacknafta, men eftersom mina nagelband sände sensoriska impulser till hypotalamus medan de sprack och blödde (vilket inte är fördelaktiktigt ur en evolutionär fitnessynpunkt)kan jag tydligt se ett mönster av att de delgav mig sitt missnöje.

Oh föresten Nox, jag har har köpt en ny liten tub av den där himmelska Dependnagelbandscremen som du uppskattade så mycket. ;)

Yes Norsson, en av mina mest värdefulla förmågor.. ;)

Anonym sa...

Asch, det där var minsann ett slag under bältet!

Joe sa...

I know your spots honey...