torsdag 8 november 2007

Every time I try to walk on straight, I always end up in a perfect circle

Det är inte så att jag känner mig särdeles modig eller så, men igår lyckades jag i alla fall piska så mycket mod i mig att jag bjöd A på te. På RFSL. I enkätundersökningssyfte. Oh yeah.
Man kunde lätt räkna ut min puls med evkvationen P=60+(-1*a), dvs P:puls, a: avstånd till den enorma regnbågsflaggan utanför cafeét. Eller vänta.. Nej, den stämmer inte alls, men ni förstår kanske vart jag vill komma.
Teet var gott och jag skulle kunna ge en fem meter hög solros till den übergulliga kille som sällskapade med oss. När han väl förstått i vilket syfte jag var där dängde han enkäter i allas huvuden, så jag slapp vandra omkring och rodnande förklara mina avsikter för var och en i den queera samlingen. Han är min hjälte. Vi fick tillochmed påtår.

Så det blir kanske en sensation av mitt PA, vem vet som kära Lisa brukar säga. Det jag vet är att det inte är långt kvar till jul, varefter det blir nyår och Livskraft! Det ska bli kul, och jag ska faktiskt uppföra mig men jag har ju onekligen tillgång till screenramar. Och några t-shirtar. Och några trevliga slagord. Typ God Loves Fags. Kan bli spännande.

Rubriken ska Katie Melua ha cred för.

Inga kommentarer: