lördag 3 november 2007

Proud to present...

Jag har inte bestigit mount everest och jag har inte cyklat till Sibirien. Men. Mina damer och herrar (och de queera odefinierade patrasken), er Joe har lyckats med en makalös bedrift.
Jag gick på två Friskis&Svettis-pass på raken! Det ni! Först hårdrocksmedelpass som var askalas, varefter jag endast hann dricka en slurk vatten och trycka i mig en halv banan innan det var dags för skivstång.

Vila imorgon? Nejmen på söndagar som det är så många medelpass att välja mellan, och vila kan man ju göra på veckorna när man har skolarbete att göra!
Dessvärre har jag lite ont i benhinnorna och en skum träningsvärk i höger yttervad efter foxtroten i onsdags, men går man ut och dansar så får man skylla sig själv. Jag var föresten en riktig rackare på dansgolvet, dansade tillochmed mer än den förtjusande Sesskan som blev uppraggad av den beryktade trollerikillen. Visserligen var det lite tufft att de två essen som hon hade på hand blev två damer, men personligen hamnade man i Dagbladet morgonen efter. Att bilden är minimal (man ser ju inte den fabulösa sminkning som Sesskan uträttade) och att jag tydligen heter Cecilia är ingenting som mitt smickrade ego bryr sig om.

1 kommentar:

Anonym sa...

En tanke: Cecilia kanske är ditt dansande alter ego? ;)