lördag 24 november 2007

Mannen, myten, legenden...

Man skulle kunna uttrycka sig såhär. Jag har hittat mannen, prinsen, den jag suktat efter i alla dessa år! Hans profil, hans skägg och skratt, hans röst sträv som schäferpäls!
Jag kan lugna era bestörta anleten som tror att jag gått och blivit heterosexuell med att mitt förhållande med denna smaskiga man är högst proffesionellt, faktum är att han tog betalt.
Moneybrother!!! OOOH så stöört bra, det var proppat både i öronen och lokalen, det var skutt, det var skrik, det var svett och it hurted all the way with Joanna, det var gung och puls rakt in i solar plexus!!!

Men trots att jag varken fick särskilt mycket sömn eller sängutrymme gick versnissagen galant. Ett fett TACK till alla som vär där och förgyllde min egotrippade dag! Så nu sitter jag här och väntar på att min lever ska hantera de vansinniga mängderna salta pinnar och aspartamhaltig cider som är lätt hänt att man häver i sig under en utställning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh! Jag hade också velat se moneybrother!

Hoppas att din utställning blev bra! Hade tänkt kika förbi, men eftersom det gick åt en hel del tid till att bråka med garageporten så blev det full fart till friskis sen :/
Kram!

Anonym sa...

Jag anmäler mig frivillig till att följa med när du ska lämna ut en viss tavla ^^