söndag 9 december 2007

Julklappsbryderier

Idag var det som sagt medlemsdag för alla Friskisnördar på lilla sportbutiken, och kan man plötsligt få 15 spänns rabatt på varje hundring är jag inte den siste att göra slag i saken. Mina damer och herrar, jag har äntligen köpt en t-shirt i äkta funktionsmateral! Så nu slipper ni beskåda mörka fläckar på mina älskade röda riddstickade linnen, och jag kommer vara flera gram lättare och kunna göra ännu vildare studs! Så ni får allt se upp!
Fast den här förkylningen hindrar mig ifrån att studsa så mycket alls, och efter att min näsa under gårdagens skivstångspass passade på att spruta ut lite överflödigt hemoglobin känner jag för att ta det ännu lite lugnare.

Klargörande för mina julklappsideér. Om ni får den minsta bekymmerspirr i magen när ni tänker på julklapp+Joe, så skit i det! Får ni däremot ett bekymmerspirr av att INTE julklappa mig så tycker jag att ni borde göra det, jag vill bara attt alla ska må bra och inte drabbas av några som helst tomtepappers- och rödasnörenrelaterade andingsbesvär.
Jag måste kanske erkänna att jag köpt några julklappar. Men det är skitbilliga saker som jag VILL ge bort, utan att vilja ha något tillbaka.
Tips: Om ni ger en julklapp till min hund är det på sätt och vis en julklapp till mig då hunden kan ligga och förströ sig med den istället för att slicka mig på tårna klockan halv 6 på julaftonsmorgon.

Inga kommentarer: