lördag 1 december 2007

Mmmm...

Gårdagens vernissage gick nästan lika galant som den första, med den lilla skillnaden att jag råkade gå dit med hundrastarluvisen under jackan. Hmpf. Men det är galet fashinerande att folk faktiskt vill ha skiten, och kan tänka sig att stå ut med att kolla på den dag ut och dag in. Man blir ju väldigt smickrad, nästan märkligt att jag inte gått och blivit odräglig.

Av någon mystisk anledning kan inte främlingar kommentera min blogg. Varför vet jag inte, och trots att jag försöker åtgärda det händer ingenting. Ni får väl skicka ett sms, ELLER göra som de gamla grekerna och prata med mig IRL!

Sova tolv timmar är aldrig fel, men man känner sig rätt mosig när man 45 minuter efter uppvaknandet står i sporthallen på liveFriskis. Det var stört roligt. Och vad vore första adventshelgen utan missionsauktionen? Det ska göras varje år, julmyset infinner sig och man håller illamåendet från den 23:de knäcken i schack med att varva med scouternas varmkorv. Jag lyckades inkassera två svarta portföljer för 100spänn, woho! Visserligen är de låsta med kodkombination, men det finns bara 999 möjliga koder och har man bara lite tålamod så... Annars kan jag ju locka hit Norsson. För övrigt auktionerades den sista korven ut för 700 spänn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

AAARGH! Jag missade livejympan!

Anonym sa...

Hihi du får beta av ungefär några (200) möjliga kombinationer varje morgon till frukost. Då ska du snart hitta den rätta ;)

Anonym sa...

12 timmar! lucky basterd!