måndag 10 september 2007

Det börjar verka träning, bannemej..

Nuförtiden verkar det vara premiärträning var och varannan dag, men det är lätt hänt den här tiden på året. Dagens premiär var lunchpass på skolan med FriskisFröken, det borde inte vara så jobbigt, men jobbigt var det. Faktum är att svettångorna fick vaxet i dreadsen att smälta, men det är en helt annan historia.
Hur jag ska lägga upp min träning med friskiskort och många underbara friskiskompisar, lunchpass på skolan och en hundbrutta i topptrim som ska fortsätta hållas i topptrim genom löpa i skogen, är en ekvation som jag inte planerar att lösa just nu. För det bästa med träningen att tankarna släpper och seglar iväg med flåset och svetten, och få ta död på hamstern som oavbrutet kutar runt i min hjärnas ekorrhjul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om jag orkar/hinner/kommer ihåg/inte försover mig blir det core imorgon! Förutsatt att det var imorgon.. Verkar lite ostadigt dethär. Ingen rutin på mig alls idag faktiskt..