torsdag 27 september 2007

Om Att

Att bli insyltad i vänners privatliv är otroligt smickrande och lika upplyftande som under mellanstadiets dramatiska dagar, samtidigt som lite flörtande hit och dit tvingar en att se sina näras relationer med nya, oftast av förvåning lätt uppspärrade, ögon. Och att slippa vara personligen inblandad i det amorsrelaterade infernot är naturligtvis en riktigt stor bonus.

Att äta våfflor med gamla goa vänner är inte heller att förakta, speciellt inte när våfflorna kombineras med ohälsosamt många avsnitt anime blandat med en hel del helt oprovocerade påhopp på lurviga feminister. Huruvida dessa mer eller mindre olurviga feminister spottar galla på mig just nu för att jag inte orkar dänga en retorisk känga i den lilla blonda mannen, känner jag inte för att bry mig om. Jag bara antar att hans katt Harry dikterar honom med en väl utförd imperiusförbannelse.

Att äntligen välja PA är en befrielse. Men att inte skriva sin svenska som man ska är däremot en källa till den där knuten i solar plexus, så jag antar att jag måste återgå till mina hårda pluggerier på gymnasienivå.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad valde du för PA?! :D

Anonym sa...

jag ska göra lite gaygrejer.. ;P gonna give you some more details later..

Anonym sa...

oprovocerade påhopp?? man kan inte göra oprovocerade påhopp när de handlar om feminism =P

Anonym sa...

bjäbb bjäbb bjäbb, man kan göra en hel del framprovocerade påhopp när det gäller dig.. ;P

Anonym sa...

Jacke tigger stryk ^^

Anonym sa...

bah! Det vet jag ingenting om!