tisdag 11 september 2007

Huvudvärk utan underverk

Imorse vaknade jag med en huvudvärk som hotade att lobotomera min skalle inifrån, inte ens två blanka vita tabletter verkar råda bot på eländet. Men, en bildlektion kan lätta upp det mesta, och efter att ha täckt en beskedlig yta papper med kol under våldsamma ansträngningar kändes det ändå rätt bra.
Något annat som känns rätt bra är att jag har beslutat att det där med Pinx inte är en så god ide, just nu, för mig i alla fall. Jag orkar inte, vill inte och det sista jag vill är att flörta med någon enbart i syfte dränka de simmkunniga sorgerna i dregel. No thanks.
"Hej hej, hur är det här då?"
"Hej, jag har förlorat min själs älskade, fått mitt hjärta kört i en matberedare och har en vansinnig huvudvärk, fatta vilket kap jag är!!!

I övrigt har det haglat komplimanger över mig idag, det är nästan så jag anar oråd. Fast jag kanske bara för en gångs skull lyckats med kajalen. Träffade dessutom en gammal goding på skolan, jag antar att han fortfarande springer lös.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nog springer han lös alltid, och inte nog med det. Han dubbade mig till att få en vårta på något konstigt ställe :O Tråkigt att jag inte såg din vackra själ idag förresten. Kajal minsann... ;)