lördag 1 september 2007

Lön för mödan

Okej, jag har faktiskt förstått att en blogg ska innehålla djupa filosofiska utsvävningar som omvärlden kan begrunda med pannorna i djupa veck, MEN sen är det här min blogg och här gäller mina regler. (Det här känns konstigt, att prata om en blogg som min. Som om bloggen var MITT barn, och här gäller MIN uppfostran...)
Jag börjar förstå det här... Vi laddade med regäla baljor med te och sedan försjönk vi djupt, djupt ner i htmls ändlösa sifferkoder, om försjunkadet hade med Sesskans mjuka säng att göra väljer vi för tillfället att inte besvära vår hjärnbark med.
Nu är det tända ljus och girlygirly som gäller. På ett högst vänskapligt vis som inte är att förakta, man har inte så mycket att välja på numera. (Jag trodde jag såg planetens snyggaste tjej på Åhlens häromdagen, men efter att ha gjort en mycket komplicerad manöver kring varuhyllorna visade det sig att det faktiskt bara var en karl med flatfrippa och tjejstjärt. Fatta vad besviken jag blev.)

Inga kommentarer: